  • Data: 2023-08-15 20:40:24
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2023 o 20:26, Shrek pisze:

    > Osobiście myślę, że się mylisz i to był raczej jednorazowy skok i jak
    > widać w stylu gangu olsena. Żule normalnie trudnią się piciem pod
    > monopolem i być może rzeczuywiście udało im się klienta od busa urobić.
    > Nie mnie oceniać - niech w końcu policja coś zrobi.

    Wątpię, by był jedyny. Pijaczki godzinami krążą po okolicy i paczą, co
    by tu pod...lić. Jedną z porad dla Ciebie niepublicznych było, byś
    poszukał po wstecznych ogłoszeniach, czy Twojego motocykla nie
    wystawiono, jak jeszcze stal na ulicy. Bo gdyby tak było, to warto by
    było właśnie rozważyć, ze nabywca mógł niem mieć zielonego pojęcia, ze
    kradziony. Dlatego otwarcie podjechał i zabrał.

    > Zobaczymy. Ja teraz to już nic do zrobienia nie mam. Zeznania są jakie
    > są - co zrobi z tym policja to zależy praktycznie tylko od nich -
    > przestępstwo jest ścigane z urzędu. Dowiem się pewnie kiedyś z
    > poleconego czy umorzono czy będę się stawiał na świadka do sądu.

    O skierowaniu aktu oskarżenia oraz wyroku się dowiesz. Rozprawy może w
    ogóle nie być, jeśli poddadzą się dobrowolnie karze.
    --
    (~) Robert Tomasik