eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
    ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeder.erje.net!xlned.com!feeder5.xlned.com!
    feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.
    newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada
    .pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    Date: Sat, 19 Jun 2010 23:02:40 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 42
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1276981378 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2602 83.15.160.115:53998
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643230
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19-06-2010 o 22:39:16 MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > W dniu 2010-06-19 22:17, jurajski Jaskiniowiec pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
    >> od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
    > Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
    > niestety się "spsuła".

    Nie chodzi o marke... Kazdy producent ma jakies grzechy na sumieniu. Poza
    tym, wszesniej mialem Acera, tak powszechnie krytykowanego... Znajomi tez
    maja Acery tak powszechnie krytykowane... I z checia bym powrocil do Acera
    :) Pomimo, ze jest powszechnie krytykowany ;) A czy zabawka? Kurcze, to
    nie byl szrot za 1500zl tylko za 4tys :/ W dodatku z rozszerzona gwarancja
    "door to door".

    > Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
    > podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
    > ...

    Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu HP,
    czy do Makro?

    --
    SprzedamTO.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1