eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjnaRe: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Data: 2010-06-19 21:46:59
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:hvjb99$8cj$1@newsfeed1.man.lodz.pl live_evil
    <u...@o...pl> pisze:

    >> Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
    >> niestety się "spsuła".
    >> Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
    >> podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
    >> Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.
    > Do reklamowania z tytulu niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebna
    > karta gwarancyjna.
    Ty chyba nie umiesz czytać ani rozumieć.
    On kupił "na firmę". Klauzula niezgodności towaru z umową dotyczy wyłącznie
    sprzedaży konsumenckiej.
    Nie dość że kupił dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubił ważny
    dokument, to jeszcze spieprzył sprzęt i chce teraz "kombinować".

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1