eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Data: 2010-06-19 21:02:33
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: live_evil <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19.06.2010 22:39, MZ pisze:
    > W dniu 2010-06-19 22:17, jurajski Jaskiniowiec pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
    >> od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
    > Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
    > niestety się "spsuła".
    > Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
    > podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
    > Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.
    >
    Do reklamowania z tytulu niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebna
    karta gwarancyjna.

    --
    live_evil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1