eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjnaRe: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Data: 2010-06-20 04:26:51
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 22:39:16 +0200, MZ napisał(a):

    > Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

    Kupuje się laptop, nie laptopa, a sugerowanie zakupu F-S wzbudza pusty
    śmiech.

    Jurajski, skoro sam HP na swojej stronie podaje, że masz gwarancję, to
    dzwoń po kuriera, żeby brał laptop do serwisu. Nie sądzę, by HP się tu
    wyłamywał, bo serwis Acera, Asusa czy Panasonika chciał ode mnie tylko
    dowody zakupu przy zgłoszeniach serwisowych ("jak pan dołączy gwarancję, to
    dobrze, ale konieczna nie jest"). Toshiba wręcz w ogóle nie dołącza kart
    gwarancyjnych i wszystko załatwiasz z dowodem zakupu. Do sklepu nie idź, bo
    oni przyjmą sprzęt i zrobią dokładnie to samo: zadzwonią po kuriera,
    stracisz tylko dodatkowy dzień bez sprzętu, oby jeden.

    AK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1