eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Data: 2010-06-19 21:02:40
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19-06-2010 o 22:39:16 MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > W dniu 2010-06-19 22:17, jurajski Jaskiniowiec pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
    >> od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
    > Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
    > niestety się "spsuła".

    Nie chodzi o marke... Kazdy producent ma jakies grzechy na sumieniu. Poza
    tym, wszesniej mialem Acera, tak powszechnie krytykowanego... Znajomi tez
    maja Acery tak powszechnie krytykowane... I z checia bym powrocil do Acera
    :) Pomimo, ze jest powszechnie krytykowany ;) A czy zabawka? Kurcze, to
    nie byl szrot za 1500zl tylko za 4tys :/ W dodatku z rozszerzona gwarancja
    "door to door".

    > Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
    > podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
    > ...

    Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu HP,
    czy do Makro?

    --
    SprzedamTO.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1