eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjnaRe: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Data: 2010-06-19 23:15:29
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20-06-2010 o 01:02:24 Pytanie <x...@x...tr> napisał(a):

    >>>> podstawie faktury. Jak trafisz na ?yczliwego pracownika to uzna.
    >>>> ...
    >>>
    >>> Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu
    >>> HP,
    >>> czy do Makro?
    >> Reklamujesz tam gdzie kupi?e?, zw?aszcza na podstawie tylko gwarancji.
    >> Zacznij od Makro.
    >>
    >> --
    >> MZ
    >
    > Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie
    > z
    > warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze
    > gwarancja
    > byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki,
    > laptopy).
    > Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim
    > przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna
    > reklamowac
    > towar z tytulu niezgodnosci z umowa.
    >

    Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji. Sprawdzalem nawet na hp.pl i po
    podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku... Fakt -
    przy zakupie cieszyla mnie gwarancja d2d, ale dzisiaj mam mieszane
    uczucia, tym bardziej, jak poczytalem o serwisie HP i historiach z
    "zalanymi plytami Colą"...

    --
    SprzedamTO.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1