  • Data: 2010-06-20 01:30:25
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-06-2010 o 01:19:55 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.veklj30mbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski

    > Obawiam się, że nie masz.
    > Zagubiłeś bowiem, jak dziecko, zobowiązanie gwarancyjne (dobrowolne)
    > sprzedawcy.

    > No to czym się martwisz, skoro jest tak wspaniale?

    Jotte... kojaze Cie z kilku grup i znam Cie z siania fudu, zatem nie bede
    z Toba wchodzil w dyskusje. Czytaj ze zrozumieniem. Poza tym, z tego co mi
    wiadomo, to nawet nie posiadajac karty gwarancyjnej, a majac
    paragon/fakture - sprzedawca podobno jest zobowiazany do przyjecia towaru.

    Piszesz, ze ja jestem kombinatorem, ale czy kombinatorem nie nalezy nazwac
    samego HP, ktory sprzedaje szrot i nie chce sie do tego przyznac?? Pal
    licho obudowe i dwa klawisze oraz zla konstrukcje obudowy(zle
    odprowadzanie ciepla z obudowy)... Ale wiadoma wada, wystepujaca w
    wiekszosci tabletow TX powinna dac do myslenia HP... Poza tym, HP jako
    taki "porzadny" producent, powinien juz dawno temu oglosic wymiane/naprawe
    tego sprzetu, tak jak robili to inni, chocby w sprawie baterii... HP
    jednak unika tego jak woda ognia. Malo tego - nadal produkuje te tablety z
    ta sama wada!! Chcialbym po prostu by laptop dzialal, ale jesli jest
    jakakolwiek szansa na zwrot tego bubla H, to z checia bym to zrobil, tylko
    nie wiem, jak - w tym jest moj problem. Zawierzylem "marce" HP. Oszukano
    mnie, a pozniej czytajac Ciebie, czuje sie jak oszust, ktory "kombinuje"??
    Szczerze, to sprzet, gdyby nie te wady, ktore wymienilem, bylby wrecz zbyt
    idealny... Niech po prostu dziala jak nalezy, bedzie cichy (producent mogl
    uprzedzic, ze ten zlom grzeje sie jak farelka i jest glosny jak F1).
    Niczego wiecej nie pragne. A ze zgubilem karte gwarancyjna, to po prostu
    chcialem sie dowiedziec, jakie mam w takiej sytuacji prawa. Ty natomiast
    do tego od razu dorabiasz filozofie i cala terapie psychologiczna...
    Odpisz mi na temat, a nie oskarzaj, bo tego nie lubie. Wskaz moje bledy,
    podaj paragraw/ustawe, cokolwiek, ale swoje pozostake madrosci zachowaj
    dla siebie...

    --
    SprzedamTO.pl