  • Data: 2010-06-19 23:02:24
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "Pytanie" <x...@x...tr> szukaj wiadomości tego autora

    > Reklamujesz tam gdzie kupiłeś, zwłaszcza na podstawie tylko gwarancji.
    > Zacznij od Makro.
    >
    > --
    > MZ

    Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie z
    warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze gwarancja
    byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki, laptopy).
    Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim
    przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna reklamowac
    towar z tytulu niezgodnosci z umowa.