    From: "Papuso Smurfo" <ryży@kominiasz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Date: Tue, 30 Nov 2010 17:01:07 +0100

    Órzytkownik "Dysiek" napisał:

    > W jaki sposob nie dopelnili? Wyjasnij nam to.

    czytając tą dyskusję odnoszę jedynie wrażenie że w dyskusji biorą udział
    jedynie debile, albo osoby mające swój interes w tuszowaniu takich spraw
    kolesi, albo jedno i drógi:O(

    więc ci wyjaśnię:
    jesli nauczyciel wiedział o wypadku ucznia to maił obowiązek zająć się nim w
    miarę możliwości, a jeśli nie miał to wysłąć dziecko do lekarza,
    pielęniarki, ewentualnie powiadomić jakieś służby medyczne, oraz obowiązkowo
    powiadomić o fakcie rodziców, więc zmuszanie dziecka po wypadku do
    uczestniczenia w zajęcach to jedno przewinienie, nie udzielenie mu pomocy do
    drógie przewinienie, nie poinformowanie rodziców, czyli celowe zatajenie
    przed rodzicami wypadku to przecie przewinienie, a jak bym był prawnikiem to
    jeszcze bym ci przytoczył 2, albo i trzy razy tyle, ;poniał?:O(