  • Data: 2010-11-30 16:24:56
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, że mnie najmniej interesuje to jak szkoła opracuje swój system
    > dyżurów???

    Zachowujesz sie jak blondynka ktora uderzajac autem w drzewo mowi: nie wiem
    jak to sie stalo, trabilam! Sa pewne realia - nikt nie jest w stanie
    opiekowac sie twoim dzieckiem caly czas - to niewykonalne - sa tez inne
    dzieci. Nauczyciel nie potrafi sie tez teleportowac do pokoju po klucze i
    miec caly czas dzieci na oku. Chcesz to zmienic - dofinansuj etat
    swietliczanki - niech stoi na przerwach i lekcjach (no bo co by bylo jakby
    twoje dziecko wybilo sobie zeby idac do toalety na lekcji?). Szkola zapewnia
    bezpieczenstwo na tyle na ile moze - podobnie jak policja. Czy jak ktos ci
    zarysuje auto to psioczysz na policje czy raczej na chamstwo ludzi?

    Dysiek