  • Data: 2010-11-30 18:27:56
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: Jacek /Jaco/ Jakubowski <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-30 14:39, Damian pisze:
    [...]
    > No widzisz te paragrafy można stosować poza szkołą. W szkole za wybryki
    > dziecka odpowiada szkoła.
    > I nie tylko wygooglałem lecz pytałem prawnika.

    Skoro "wiesz" lepiej, to po co d... zawracasz?

    I może nauczysz swojego dzieciaka kraść w szkole telefony komórkowe,
    mp3, ładne piórniki, komputery szkolne, papcie, armaturę sanitarną,
    no bo skoro tylko szkoła za wybryki dziecka odpowiada...
    BPNMSP

    [...]
    > Wiesz, że mnie najmniej interesuje to jak szkoła opracuje swój system
    > dyżurów???
    > Zacytuję teraz kogoś mądrego: " ... Rodzic ma obowiązek posyłać dziecko do
    > szkoły a szkoła ma obowiązek zapewnic temu dziecku bezpieczeństwo. Koniec i
    > kropka....."

    Czy mógłbyś się dowiedzieć, kto odpowiada za bezpieczeństwo na
    ulicach, w zakładach pracy, kościołach? Bo wiesz, jakbym kiedyś
    zęby stracił w takim miejscu, to muszę wiedzieć kogo to
    wina/odpowiedzialność, skoro to nie wina sprawcy...

    > A ten znowu swoje. Nie wiesz więc nie pisz głupio!

    Najmocniej przepraszam i proszę o szablon (najlepiej gotowy)
    jak pisać mądrze.

    > I znów odzywa się "orzeł" czytania ze zrozumieniem!
    > Gdybym chciał już by to się stało.

    > Po Twoich wypowiedziach raczej ja mam prawo sądzić, że albo jesteś
    > nauczycielem albo jego synem i to Tobie pozostał jakiś uraz z dzieciństwa.

    Ty, uważaj bo mogę być samym bogiem bogów i szatanem w jednym, czyli
    dyrektorem szkoły, ba! nawet może ministerm MEN.

    EOT - bo szkoda mi czasu na Ciebie.

    --
    Jacek /Jaco/ Jakubowski