  • Data: 2010-11-30 19:43:17
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podsumuję Twoją odpowiedź krótko. Czy Ty potrafisz mysleć i analizować co
    > ja piszę?
    Bardzo trudno mi analizować twoje wypowiedzi. Mało sensowne są. Raz piszesz,
    że masz dowody że wszyscy uknuli spisek, za chwile sie zastanawiasz jak
    udupić wychowawcę. Jeszcze innym razem twierdzisz że winny jest dyrektor
    szkoły. Dlatego zadałem kilka pytań pomocniczych. Z pewnością ułatwiłyby mi
    i chyba nie tylko mi analizowanie twojej sytuacji. Przerosły cię odpowiedzi?
    > Według mnie absolutnie nie. Jesteśjak automat zaprogramowany aby
    > komuś dowalić i upodlić....
    Nie trafiłeś zupełnie. Chciałbym tylko zrozumieć przyczynę chęci zemsty na
    kimś kto jest niewinny.
    > A Twój cynizm przekracza wszelkie granice przyzwoitości. I szkoda czasu na
    > dyskusję z Tobą.
    A jadnak prawdziwe, że prawda w oczy kole...
    > Współczuję Twoim bliskim....
    Chyba jednak gorzej ma twój syn z tobą niż moi bliscy ze mną.

    --
    Pawełj