  • Data: 2010-11-30 19:13:33
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dysiek" <b...@b...pl> napisał

    > Zapewne nikt.

    I jest to zgodne z regulaminem czy innymi przepisami odnośnie dyżurów w
    szkołach?

    > Czy swoich pociech tez pilnujesz absolutnie caly czas?

    A co to ma do rzeczy? Jeśli nawet nie pilnuję, to ja ponoszę za to
    odpowiedzialność.
    Natomiast w przypadku niepilnującego nauczyciela ta odpowiedzialność nagle
    automagicznie się ulatnia.

    Innymi słowy:
    Pilnuje - coś się stanie - nie ponosi odpowiedzialności, bo przecież nie ma
    tysiąca oczu.
    Nie pilnuje - coś się stanie - nie ponosi odpowiedzialności, bo przecież
    nie jest w stanie cały czas być na dyżurze, bo musi iść po dziennik.
    Kupy to się ani na jotę nie trzyma. Chciałbym wobec tego wiedzieć, kiedy, w
    jakich przypadkach i za co konkretnie odpowiedzialność ponosi nauczyciel.

    > Jestem normalny

    OK, pogadamy, jak Tobie się to przydarzy :)
    Oby nie, ale większość ludzi jest taka mądra, dopóki ich samych to nie
    dotknie.

    > i jezeli nauczyciel bedzie mial dyzur i cos sie stanie to oczywiscie, ze
    > bede mial pewnie jakis zal ale skladac na niego skarge? Jakby mogl i
    > widzial to by zainterweniowal.

    Zawsze może się wytłumaczyć, że właśnie szedł po dziennik :>
    Ty naiwny jakiś jesteś? Czy może po prostu nauczyciel? ;-)

    K.