    From: "Elvgreen" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Date: Thu, 4 Dec 2003 13:40:46 +0100

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bqn63a$p5a$2@news.telbank.pl...
    > Pan(i) Jacek Krzyzanowski w wiadomości

    > Hmmm nie. Teraz też nie stać mnie na ważny dla mnie soft. Miałem triala
    żeby
    > zobaczyć jak to chodzi, a teraz zbieram pieniądze. Tym się różnimy, ja
    > szanuje cusdzą więdzę tak jak własną.

    Twojego pierdzielenia to już żal słuchać.
    Może jestem cynikiem, może złodziejem, ale przynajmniej odrobine oleju we
    łbie mam, żeby wiedzieć, że nazywanie ludźmi złodziejami tylko dlatego, że w
    domu sobie jakiś piracki program zainstalowali to prymitywny chwyt
    propagandowy.
    Ale swój cynizm zaprezentuję dosadniej: jak państwa, które dziś są głównymi
    beneficjentami boomu komputerowego się rozwijały, to my z komuną się
    borykaliśmy m.in. dlatego że tamci nas jej sprzedali za funt kłaków. A jak
    wymyślisz sposób, żeby skopiować w 3 sekundy mercedesa, albo Volkswagena za
    1 zł wal śmiało na priv, to go nie kupię tylko sobie skopiuję i nie
    rejestrując postawię na ogródku i dam bawić dzieciom. Jak się im spodoba to
    go kupię.