  • Data: 2003-12-04 19:34:03
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bqlmp4$jgh$1@news.telbank.pl...
    > Tak się zastanawiam, skąd się wzięła ta mentalność Polaków, która nakazuje
    > twierdzić co niektórym, że jak płacą za komputer to za oprogramowanie już
    ciach

    wszystko prawda i racja tylko gdzie bysmy obecnie byli (technologicznie)
    gdyby nie te programy pirackie?
    kto mial to kupowac? mlodziez za kieszonkowe? ich rodzice niezarabiajacy
    miesiecznie nawet na polowe pakietu?
    czy wiesz, ze policja uzywa pirackiego oprogramowania? czy wiesz, ze
    szpitale uzywaja pirackiego oprogramowania?
    wez taki szpital. do funduszu obowiazuje windows i office. wiec co ma zrobic
    zadluzony szpital, zadbac bardziej o interes Billa czy swoj i pacjentow
    wiem, ze to kiepskie usprawiedliwienie ale takie jest zycie
    sam mialem pirackie wersje zanim dorobilem sie na tyle aby kupic licencyjne
    myslisz, ze gdybym ich nie poprobowal to kupilbym je teraz?
    firmy tez o tym wiedza i np microsoft tak sobie sciga piratow bo ostatecznie
    i tak wyjdzie na swoje
    ps
    skad ci sie wzial ten temat i tak agresywnie, w czyim imieniu wystepujesz bo
    chyba nie jestes sumieniem narodu?