  • Data: 2003-12-04 18:39:23
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-12-04 19:24, motto wrote:

    > A przeczytałeś kiedys lecencje i dokumenty "przyboczne" do takiego Windowsa?
    > Ja czytałem, ale nie znam nikogo kto by to kiedykolwiek poza mną czytał,
    > wszyscy klikają "akceptuje" nie czytając co akceptują.

    Ja czytałem (mój lekarz mówi, że mam inteligencję perwersyjną, a
    powinienem mieć emocjonalną, czy jakos tak) - więc czytałem i od tego
    czasu budzę sie co i rusz w nocy i nerwowo, spoconymi rękami szukam
    licencji, po znalezieniu oddycham z ulgą. I kurwiki w oczach mi
    przygasły, nie to, co kiedyś :-)

    Pzdr: Catbert