  • Data: 2003-12-04 15:14:31
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan(i) Jacek Krzyzanowski w wiadomości
    <s...@m...pkpik.pl> napisał(a):

    > Taaa.... Tak samo jak to, ze jestes posiadaczem czarnego pasa karate,
    no jestem, chcesz sprawdzić, zapraszam na matę ale to już [OT]

    > pozwolenia na bron osobista, byles kierowca osobistym,
    też prawda, nie ukrywam :) nadal OT

    > kierowca karetki pogotowia
    dość krótko, ale nie da się ukryć świadectwa pracy :D oczywiście OT.

    >, zakladasz k-line jak tylko ci sie zachce,
    Bzdura, ale to pewnie z czasów kiedy jeden debil się pode mnie podszywał i
    też OT.

    > scigasz sie na torze w Toruniu
    poprawka ścigałem, ostatnio nie mam czasu. OT

    > a po zabudowanym w zimie 80km/h w poslizgu kontrolowanym pod
    > obserwacja bijacych brawa policjantow
    Troszkę przekreciłeś, ale mniej więcej prawda (policjanci nie bili brawa).
    Oni czekali aż na tam parkingu w coś przyłożę. Nadal OT.

    > i uzywaz tylko intelow (do laczenia sie z animal.sex).
    Tu nie wiem o co chodzi, pomijając że OT. Nie będę zgadywał.

    > Pewnie nie wiesz, ze w sieci jest twoja biografia...
    Wiem, a mam CI pokazać co na Twój temat wyszperałem? Pomijając że wszytko
    wyjęte z kontekstu dośc zabawnie brzmi to będą identyczne rewelacje.

    > Spadaj mitomanie.
    Sam spadaj lub jeśli już chesz brać udział w dyskusji to mów/pisz na temat.
    Pozdrawiam i EOT motto. Dalej rozmawiamy o pirackim oprogramowaniu. :D
    ps. dlaczego ja ludziom brakuje argumentów to zaczynają się wycieczki
    personalne? :D Ja wiem, że _Złodziej_ to mocne słowo, ale według mnie tu
    jak najbardziej odpowiednie.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/