eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ? › Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
  • Data: 2010-07-06 17:01:04
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-06 18:54, Marccco pisze:
    > Wydawało mi się, że skoro jest taki przepis (możliwość zwrotu towaru po
    > 10 dniach), to sprzedawca nie będzie robił problemu...
    Niektórzy zastrzegają, że zwrot jest możliwy tylko jeśli towar nie był
    rozpakowany/nie nosi śladów używania. Teraz się zastanów, czy chciałbyś
    kupić taki aparat, który parę osób sobie "sprawdzało" ? Kupiłbyś? No to
    już wiesz czemu tak nie należy robić i czemu sprzedawcy nie chcą
    przyjmować zwrotów. Jak chcesz sobie posprawdzać, to idź do sklepu
    (nie)dla idiotów czy innego ełroertefał i tam testuj egzemplarze
    przeznaczone do macania. Jak dobrze zagadasz ze sprzedawcą (wmówisz mu
    że jesteś naprawdę zainteresowany) to może nawet da Ci zgrać zdjęcia na
    kompa.
    --
    MZ