eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
  • Data: 2010-07-06 17:16:26
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Od: Marccco <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-07-06 19:15, Marccco pisze:
    > W dniu 2010-07-06 19:01, MZ pisze:
    >> W dniu 2010-07-06 18:54, Marccco pisze:
    >>> Wydawało mi się, że skoro jest taki przepis (możliwość zwrotu towaru po
    >>> 10 dniach), to sprzedawca nie będzie robił problemu...
    >> Niektórzy zastrzegają, że zwrot jest możliwy tylko jeśli towar nie był
    >> rozpakowany/nie nosi śladów używania. Teraz się zastanów, czy chciałbyś
    >> kupić taki aparat, który parę osób sobie "sprawdzało" ? Kupiłbyś? No to
    >> już wiesz czemu tak nie należy robić i czemu sprzedawcy nie chcą
    >> przyjmować zwrotów. Jak chcesz sobie posprawdzać, to idź do sklepu
    >> (nie)dla idiotów czy innego ełroertefał i tam testuj egzemplarze
    >> przeznaczone do macania. Jak dobrze zagadasz ze sprzedawcą (wmówisz mu
    >> że jesteś naprawdę zainteresowany) to może nawet da Ci zgrać zdjęcia na
    >> kompa.
    >
    > Nie mam czasu na chodzenie po sklepach, więc zakup musi się odbyć przez
    > internet. Poza tym, skąd mogę wiedzieć czy aparat spełni moje
    > oczekiwania, jeśli go nie włączę i nie zrobię kilku przykładowych zdjęć?

    Po co jest w takim razie ten przepis (możliwość zwrotu towaru w ciągu 10
    dni), skoro sugerujecie, że sprzedawcy mogą go nie przestrzegać?

    Jeśli ktoś miał jakiegoś doświadczenia (pozytywne/negatywne) w tej
    materii, to bardzo proszę o podzielenie się nimi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1