eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ? › Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
  • Data: 2010-07-06 17:54:51
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2010-07-06 19:16, Użytkownik Marccco napisał:

    >> Nie mam czasu na chodzenie po sklepach, więc zakup musi się odbyć przez
    >> internet. Poza tym, skąd mogę wiedzieć czy aparat spełni moje
    >> oczekiwania, jeśli go nie włączę i nie zrobię kilku przykładowych zdjęć?

    Ale uważasz że sprzedawca ma czas i pieniądze na umożliwienie tobie
    testowanie sprzętu.

    > Po co jest w takim razie ten przepis (możliwość zwrotu towaru w ciągu 10
    > dni), skoro sugerujecie, że sprzedawcy mogą go nie przestrzegać?

    Bo grupa posłów uznała że jest potrzebny i go przegłosowała.

    > Jeśli ktoś miał jakiegoś doświadczenia (pozytywne/negatywne) w tej
    > materii, to bardzo proszę o podzielenie się nimi.

    Są sprzedawcy którzy bardzo nie lubią takich cwaniaczków.
    Na odesłanie towaru wyrażą zgodę (bo muszą) ale jeśli znajdą
    jakieś uszkodzenie, wadę czy skazę to kasy jednak nie oddadzą.
    Zastanów się czy będziesz w stanie udowodnić przed sądem
    że odesłany aparat był sprawny i bez wad, skaz czy śladów używania
    a nie uszkodzony jak stwierdzi sprzedawca ?
    Bo sprzedawcy też potrafią być cwaniakami i to często lepszymi
    niż taki cwaniak poczatkujący jak ty.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1