eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ? › Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
  • Data: 2010-07-06 18:08:16
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-06 19:54, RadoslawF pisze:

    > Ale uważasz że sprzedawca ma czas i pieniądze na umożliwienie tobie
    > testowanie sprzętu.

    Wg mnie to ma, bo po czesci wynika to z ustawy.

    > Bo grupa posłów uznała że jest potrzebny i go przegłosowała.

    Widzisz. W sklepie stacjonarnym sprzedawca ma obowiazek zademonstrowac
    nam sprzet i pokazac, odpowiedziec na wszelkie mozliwe pytania itp itd.
    W przypadku zakupu na odleglosc jest to niemozliwe.

    > Są sprzedawcy którzy bardzo nie lubią takich cwaniaczków.

    Korzystanie ze swoich praw nazywasz cwaniactwem?

    > Na odesłanie towaru wyrażą zgodę

    Nie maja nic do gadania

    (bo muszą) ale jeśli znajdą
    > jakieś uszkodzenie, wadę czy skazę to kasy jednak nie oddadzą.

    Hmm, a co zrobią? Zatrzymają pieniądze i sprzęt?

    > Zastanów się czy będziesz w stanie udowodnić przed sądem
    > że odesłany aparat był sprawny i bez wad, skaz czy śladów używania
    > a nie uszkodzony jak stwierdzi sprzedawca ?

    To sprzedawca w zasadzie będzie musiał udowodnić.

    > Bo sprzedawcy też potrafią być cwaniakami i to często lepszymi
    > niż taki cwaniak poczatkujący jak ty.

    Cwaniakiem to jesteś chyba Ty.

    Jacek Kustra