eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjne › Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Selektor" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Date: Sat, 6 Aug 2011 00:08:54 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <j1hpm4$spf$1@news.onet.pl>
    References: <j1gf3r$7sm$1@news.onet.pl> <4e3bdcae$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1go4p$bvc$1@inews.gazeta.pl> <j1gp1h$b9h$1@news.onet.pl>
    <j1gqi1$kpp$1@inews.gazeta.pl> <j1hnks$m53$1@news.onet.pl>
    <j1ho4i$s49$12@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.97.178.223
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312582148 29487 79.97.178.223 (5 Aug 2011 22:09:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Aug 2011 22:09:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:684966
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Na wyraźne życzenie klienta zwrot dokonany będzie w sposób
    >> jaki sobie zażyczy, przy założeniu, że sam pokryje koszty swojego
    >> życzenia.
    >
    > Nie nie możesz obciążyć go kosztami. Możesz ewentualnie nie spełnić jego
    > zyczenia jesli nie chcesz takich kosztów ponieść.

    Ok. A z czego to wynika, że klient nie może mieć własnych
    wyuzdanych, życzeń? Czy właśnie z zapisu w ustawie
    "[..]To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    niezmienionym[..]"?

    Czyli to oznacza, że w/w ustawa tylko niby chroniąca
    klienta, jednocześnie stawiając go w potrzasku?

    Klient powiedzmy z Lublina ja z Poznania i oczywistym
    się wydaje, że w 99% przypadków nikt nie pofatyguje się po 50zł
    czy 100zł osobiści.
    Oczywiście pomijam tu aspekt reklamy czy dobrego imienia sklepu
    i przy stosowaniu podobnych praktyk, utratę klientów.

    Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Selektor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1