eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjne › Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 22:08:54
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Na wyraźne życzenie klienta zwrot dokonany będzie w sposób
    >> jaki sobie zażyczy, przy założeniu, że sam pokryje koszty swojego
    >> życzenia.
    >
    > Nie nie możesz obciążyć go kosztami. Możesz ewentualnie nie spełnić jego
    > zyczenia jesli nie chcesz takich kosztów ponieść.

    Ok. A z czego to wynika, że klient nie może mieć własnych
    wyuzdanych, życzeń? Czy właśnie z zapisu w ustawie
    "[..]To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    niezmienionym[..]"?

    Czyli to oznacza, że w/w ustawa tylko niby chroniąca
    klienta, jednocześnie stawiając go w potrzasku?

    Klient powiedzmy z Lublina ja z Poznania i oczywistym
    się wydaje, że w 99% przypadków nikt nie pofatyguje się po 50zł
    czy 100zł osobiści.
    Oczywiście pomijam tu aspekt reklamy czy dobrego imienia sklepu
    i przy stosowaniu podobnych praktyk, utratę klientów.

    Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Selektor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1