eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjneRe: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 21:37:48
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8/5/2011 4:34 PM, Selektor wrote:

    > Na wyraźne życzenie klienta zwrot dokonany będzie w sposób
    > jaki sobie zażyczy, przy założeniu, że sam pokryje koszty swojego
    > życzenia.

    Nie nie możesz obciążyć go kosztami. Możesz ewentualnie nie spełnić jego
    zyczenia jesli nie chcesz takich kosztów ponieść.



    >
    > I tak w takiej sytuacji przez kaprys klienta, jestem do tyłu z kosztem
    > wysyłki do klienta, za który muszę zwrócić pieniądze jak i z prowizją
    > dla operatora płatności kartą, jeżeli została wykonana w ten sposób
    > płatność.
    > Wiem, wiem takie ryzyko... ale nie o dyskusje w tym zakresie mi chodzi.

    takie koszt prowadzenia biznesu. wkalkuluj % rezygnacji w cene.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1