  • Data: 2011-08-06 05:49:15
    Temat: [OT] Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > raz do reklamacji butów dołączyłem cztery bilety za przejazd.
    > odpowiedz była odmowa, w odpowiedzi dostali artykuł plus koszt czterech
    > biletów i znaczka na list i pytanie czy do natepnego listu mam dorzucic
    > koszty prawnika.
    > Oddali.

    a co w przypadku, jeżeli mieszkasz powiedzmy 30-50km od sklepu
    i towar dowozisz prywatnym samochodem?
    Jaki rachunek wtedy dorzucisz? Jakie koszty będą zobowiązani zwrócić?
    Może lepiej wynająć taksówkę... i wziąć rachunek. Czy w takich
    przypadkach jakakolwiek ustawa coś mówi, że np. koszty mogą być
    tylko zwrócone do kosztów np. publicznego transportu?

    Pozdrawiam
    Selektor