eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjne › Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 22:07:15
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8/5/2011 5:08 PM, Selektor wrote:
    >>> Na wyraźne życzenie klienta zwrot dokonany będzie w sposób
    >>> jaki sobie zażyczy, przy założeniu, że sam pokryje koszty swojego
    >>> życzenia.
    >>
    >> Nie nie możesz obciążyć go kosztami. Możesz ewentualnie nie spełnić
    >> jego zyczenia jesli nie chcesz takich kosztów ponieść.
    >
    > Ok. A z czego to wynika, że klient nie może mieć własnych
    > wyuzdanych, życzeń? Czy właśnie z zapisu w ustawie
    > "[..]To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    > niezmienionym[..]"?

    tak
    w kazdym innym przypadku jesli klient dostanie mniej, moze upomniec sie
    o reszte i wygra.

    >
    > Czyli to oznacza, że w/w ustawa tylko niby chroniąca
    > klienta, jednocześnie stawiając go w potrzasku?
    >
    > Klient powiedzmy z Lublina ja z Poznania i oczywistym
    > się wydaje, że w 99% przypadków nikt nie pofatyguje się po 50zł
    > czy 100zł osobiści.
    > Oczywiście pomijam tu aspekt reklamy czy dobrego imienia sklepu
    > i przy stosowaniu podobnych praktyk, utratę klientów.
    >
    takie zycie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1