eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjneRe: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 22:43:57
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W przypadku reklamacji,
    > jeżeli jest zasadna, nie mam wątpliwości, że pokrycie kosztów jest moim
    > obowiązkiem jako sprzedającego.

    A masz na to konkretny zapis w jakiejś ustawie? Masz sprecyzowane o jakich
    kosztach konkretnie mowa? Pytam jak Ty, bardzo poważnie :D Pewne rzeczy
    trzeba rozumieć nieco inaczej niż w potocznym słowa znaczeniu. Ot choćby
    słowo "powinien", które w jezyku prawniczym ma inne znaczenie niż w
    potocznym.

    A co do zwrotu - w przypadku karty moja umowa z operatorem była tak
    sformułowana, że w przypadku potrzeby zwrotu kasy za towar *musiałem*
    zwracać poprzez terminal na konto karty.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1