eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - koszty manipulacyjneRe: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
  • Data: 2011-08-05 23:26:46
    Temat: Re: Sklep internetowy - koszty manipulacyjne
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Wydaje mi się, że kasę masz obowiązek zwrócić w całości. Podstawą prawną
    >> jest brak wiadomej mi podstawy do naliczania twoich kosztów
    >> manipulacyjnych.

    >Art. 2 ust. 2 ustawy mówi wprost: "Nie jest dopuszczalne zastrzezenie, że
    >konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy
    >(odstępne)." Moim zdaniem czy to będą koszty manipulacyjne czy inaczej
    >nazwane koszty, nie wolno i kropka.

    ale to o co pytałem raczej nie podpada pod tą ustawę, ponieważ nie ma cech
    odstępnego. Pytałem się o zwrot pieniędzy, już po odstopięniu od umowy.
    Koszt o którym ja pisałem nie wiąże się bezpośrednio z faktem odstapienia
    od umowy ale z zwrotem pieniędzy już po odstapieniu.

    Przeczytaj powyżej wypowiedź Witka.

    >> Jednak, wydaje mi się także, że nie masz obowiązku zwracać tej kwoty na
    >> konto, ale wystarczy jak pozostawisz do odbioru w siedzibie.

    >Art. 2 ust. 3 mówi zaś o zwrocie tego, co strony świadczyły. Zwrot to
    >zwrot, a nie pozostawienie do dyspozycji. Dodatkowo powinien nastąpić
    >niezwłocznie.

    tz. z czego wynika Twoim zdaniem, że ma to być zwrot wykonany drogą
    przelewu? Anulowania płatności kartą?
    Czy w świetle ustawy zwrot w siedzibie firmy, nie jest zwrotem?
    Pomiń aspekt uczciwości i "niedymania" klientów.

    Pozdrawiam
    Selektor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1