eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-21 13:39:39
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:608009bb$0$557$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.04.2021 o 12:39, J.F. pisze:

    >Rzeczywiście zabawne.

    >A ile trzeba mieć rozumu żeby ogarnąć, że nie "szturcha" się w tył
    >głowy innych ludzi?

    No ale szturchnal.
    I teraz mozna sobie ponarzekac, albo policje wezwac, albo w jaja
    kopnac, albo gazem po oczach - ale w pysk walnac wiedzac, ze on moze
    walnac jeszcze mocniej - to glupota :-)

    >https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-04-21/atak
    -na-kobiete-w-markecie-w-lesznie-mezczyzna-uslyszal-
    zarzuty/
    >dzisiaj, 10:23
    >"- Mężczyzna został już przesłuchany przez policjantów; to 48-letni
    >mieszkaniec Leszna. Zostały mu ogłoszone łącznie trzy zarzuty
    >popełnienie przestępstw: znieważenia klientki sklepu słowami
    >wulgarnymi, naruszenia jej nietykalności cielesnej poprzez uderzenie
    >jej otwartą ręką w tył głowy, oraz spowodowanie lekkiego uszkodzenia
    >ciała poprzez uderzenie tej kobiety pięścią w twarz - powiedziała
    >Żymełka.

    Poczekajmy na koniec sprawy i efekt adwokata, ale zauwaz, ze
    policjanci jakby sie zgadzaja, ze oddanie bylo wlasciwe - tylko za
    mocne.
    Jakby nie uszkodzil, to by trzeciego zarzutu nie bylo ?

    >Mężczyzna, który w Lesznie uderzył kobietę jest po zarzutach:
    >znieważenie wulgarnymi słowami, lekkie uszkodzenia ciała, naruszenie
    >nietykalności, wszystko jako czyny chuligańskie. Dostał też mandat za
    >brak maseczki. Ma również dozór Policji i zakaz zbliżania się do
    >pokrzywdzonej pic.twitter.com/LFfcfEdmHR

    Taa ... a jak wejdzie do sklepu przed nia?

    >- Należy dodać, że wszystkich tych czynów mężczyzna dopuścił się w
    >charakterze chuligańskim, czyli działając publicznie, z błahego
    >powodu, okazując rażące lekceważenie porządku prawnego - dodała."

    No chyba, ze papuga uzasadni, ze z blahego powodu, a nawet bez powodu,
    i to jego zaczepiano bezpodstawnie :-)

    No ale jak sad zacznie od "gdzie pana maseczka", to bym na taka linie
    obrony nie liczyl ... sprawdzic, czy sad sie zaszczepil :-)

    J.