eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-21 17:49:41
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:608013d9$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.04.2021 o 13:39, J.F. pisze:

    > No ale szturchnal.
    > I teraz mozna sobie ponarzekac, albo policje wezwac, albo w jaja
    > kopnac, albo gazem po oczach - ale w pysk walnac wiedzac, ze on moze
    > walnac jeszcze mocniej - to glupota :-)

    na-kobiete-w-markecie-w-lesznie-mezczyzna-uslyszal-z
    arzuty/

    >Masz poważne zaburzenia umysłu.
    >Jak mam zauważyć coś, co nie istnieje?

    No jak nie, jak tak:
    -naruszenie nietykalnosci przez uderzenie otwarta reka w tyl glowy ...
    a nie dwukrotne,
    -zadnego zarzutu za samo uderzenie piescia - tylko za spowodowanie
    lekkich uszkodzen.

    >Masz poważne zaburzenia umysłu.

    A nie Ty tym razem ?

    Jakby nie bylo lekkich uszkodzen ... no mogliby sprobowac naruszenie
    nietykalnosci drugi raz, ale i babke musieliby oskarzyc o to samo :-)

    J.