eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-21 15:52:58
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2021 o 12:30, Kviat napisał:

    > I tak właśnie rodzą się fakenewsy.
    > Nie wiem jak to było, ale ponoć ufo wylądowało i zaczęło strzelać
    > laserami, czy tak było, nie wiem, to wiem tylko z wyjaśnień stron, bo
    > film taki pocięty wylądował, ale jeśli by się to potwierdziło, to stroną
    > atakującą byłoby ufo. Poszukaj wypowiedzi profesora, który twierdzi, że
    > ufo istnieje i strzela do ludzi laserami.
    >
    > Dr Grzesiowski twierdzi, że:
    > https://www.medexpress.pl/zbyt-dlugo-noszona-maseczk
    a-to-powazne-zagrozenie-dla-zdrowia/77248

    czytałeś co wklejałeś - pomijam już, że jest to wiedza sprzed roku i
    trochę się zdewaluowała, bo okazuje się, że jednak wirus przenosi się
    przede wszystkim aerozolem, a nie drogą kropelkową,

    Dodam właśnie slajd z jednego z webinarów dra. Grzesiowskiego
    https://twitter.com/MarekJarczynski/status/137594766
    0159549440

    WIęc widzisz, materiałowe maseczki nie mają zastosowania.

    > Dr hab. med. Tadeusz Zielonka
    > https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,koronawirus--maseczki---najwieksze-bledy--mity--tl
    umaczy-pulmonolog,artykul,75213646.html

    > "To nie koniec mitów związanych z maseczkami. W sieci można natknąć się
    > na twierdzenie, że ich noszenie prowadzi do niedotlenienia i osłabia
    > wydolność organizmu. Badania przeczą tym doniesieniom...
    >
    > Tak, mit ten został obalony. Doświadczenia wykazały bowiem, że podczas
    > noszenia maseczki nie dochodzi do spadku utlenowania krwi."

    tia,
    https://www.medexpress.pl/wszystko-co-musisz-wiedzie
    c-o-oddychaniu-w-maseczce/77490

    A jak przeczytałeś dokładnie teksty, to wiesz, że w normalnym życiu
    takie poprawne używanie jest w zasadzie niemożliwe, co wskazuje na to,
    że powszechny nakaz noszenia masek jest nieskuteczny, co pokazują
    badania. Nikt nie twierdzi, że maski specjalistyczne prawidłowo używane
    nie poprawią w niewielki sposób statystykę, ale nie powszechnie noszone.
    A już noszenie na powietrzu, gdzie nie ma to znaczeni, to głupota.

    --
    http://zrzeda.pl