  • Data: 2011-01-04 18:29:09
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/4/2011 12:11 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Nie podoba mi się to, że zakładasz, że chcę się z mandatu wywinąć.

    A nie, to było tak ogólnie, jakby ktoś chciał tą metodę zastosować w
    szerszym zakresie.

    > Myślisz, że którekolwiek z nas wie kto siedział wówczas za kółkiem ????

    Ależ nie ma problemu. Nikt cie siłą do wiedzenie nie zmusza, anie
    siedzieć za to nie będziesz.

    Po prostu mówisz, że nie wiesz i przyjmujsz madant za niewiedzenie i
    nikt już dłużej kierowcy przekraczajacego prędkość szukał nie bedzie.
    To nie kodeks karny i nie prokurator.
    A i punktów za to nie ma.