  • Data: 2011-01-04 21:25:24
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.01.2011 20:48), niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Przeczytaj przepis. Wcale nie jest tak, że zawsze musisz wskazać
    > kierującego.

    Ale czy ja cokolwiek napisałem o wskazywaniu kierującego?

    > Znaczy ... chcesz odpowiadać solidarnie ze złodziejem ?

    Można by zrobić wyjątek dla *zgłoszonych* kradzieży i ograniczyć sprawę
    do drobniejszych rzeczy (czyli przekroczenie prędkości, złe parkowanie i
    tak dalej - tak, wjechanie w tłum na przystanku - nie).

    > Tak dokładnie jest, że za kierowanie odpowiada wyłącznie kierujący.

    No jakby tak było, to by nie było wątku :).

    p. m.