  • Data: 2011-01-05 09:05:14
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 19:32:55 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Jeżdżący powoli i niby ostrożnie, powinni płacić 50% więcej, ponieważ
    > stwarzają bardzo duże zagrożenie na drodze.
    > Zmuszają swoja szmatławą jazdą do ciągłego ich wyprzedzania, nawet
    > przez samochody ciężarowe.

    Zmuszają? Jak jadę 70km/h tam gdzie jest ograniczenie do 70km/h to
    _zmuszam_ kogoś do wyprzedania? Jeżeli zatrzymuję się na znaku STOP przed
    przejazdem to też zmuszam innych do zatrzymania się choć nie powinienem?

    A nawet jakbym jechał 50/70 to _zmuszam_ kogoś do wyprzedzania w
    niebezpiecznych miejscach? Kto wam dał prawo jazdy...

    Henry