  • Data: 2011-01-05 10:41:34
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) napisał(a):
    > Zmuszają?
    Zmuszają.
    Podam Ci przykład.
    Trasa za miastem (naście km) ograniczenie 90km/h wszyscy przez cały
    dzień włącznie w ciężarówkami pomykają w tych granicach 90km/h, a taki
    bojaźliwy jedzie (twoje powoli i ostrożnie) 70km/h.
    Swoim zachowaniem i zajebiście "bezpieczną" techniką jazdy, zmusza
    wszystkich włącznie z ciężarówkami do jego wyprzedzania.
    Stwarza taki zagrożenie czy nie?

    A wielu takich często na dwupasmówkach ciągnie sie jak szmata lewym
    pasem w zaparowanych szybach, nie widzi co się dookoła jego dzieje, za
    nim robi się peleton, nie wiadomo czy brać go z prawej czy czekać aż
    sam sie domyśli że powinien czołgać sie prawym. Reakcje takich ludzi
    są nieprzewidywalne. Ja sie ich po prostu boję.
    > Jak jadę 70km/h tam gdzie jest ograniczenie do 70km/h to _zmuszam_
    > kogoś do wyprzedania?
    Tak. Tych co chcą jechać 75
    > Jeżeli zatrzymuję się na znaku STOP przed przejazdem to też zmuszam
    > innych do zatrzymania się choć nie powinienem?
    A ma ktoś do Ciebie o to pretensję?
    > A nawet jakbym jechał 50/70 to _zmuszam_ kogoś do wyprzedzania w
    > niebezpiecznych miejscach?
    A co to dla Ciebie jest niebezpieczne miejsce?
    Bo w niebezpiecznych miejscach wszyscy zwalniaja, i nikt do nikogo nie
    ma o to pretensji.
    > Kto wam dał prawo jazdy...
    Na pewno nie ten co Tobie.
    --