eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Czeslawek <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Date: Sun, 01 Apr 2012 17:16:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <jl9rg8$le0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jl4slk$lns$1@inews.gazeta.pl> <jl7i0u$sji$1@inews.gazeta.pl>
    <jl7m9v$nfq$1@inews.gazeta.pl> <jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl>
    <jl9j2p$lhn$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-50-141.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333293384 21952 77.254.50.141 (1 Apr 2012 15:16:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Apr 2012 15:16:24 +0000 (UTC)
    X-User: czeslawek-1
    In-Reply-To: <jl9j2p$lhn$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701031
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-01 14:52, MIX-NET pisze:
    > Użytkownik "Czeslawek"<c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >>> Tylko tyle ze 2 razy naprawiana. I koniec. Wymiana programatora w
    >>> odstepie
    >>> kilku dni.
    >> Pytanie jest takie czy wymienili programator na nowy czy na regenerowany.
    >> Mi w Lenovo T61 serwisanci podczas naprawy matrycy wsadzili matrycę
    >> regenerowaną, która wytrzymała 4 miesiące w tym 2 po upływie gwarancji.
    >> Tego, że matryca była regenerowana dopatrzyłem się podczas wymieniania w
    >> niej świetlówki.
    >
    > Nie mam zielonego pojecia. Tak czy siak nie pomoglo nawet na 2 dni.

    Uważam, że bez sądu się nie obejdzie. Kup od kogoś drugą chociażby
    używaną pralkę i zaznajom się z hydraulikiem, który będzie ci wystawiał
    "lewe" rachunki za zamianę podłączenia pralek, w przypadku awarii tej
    nowej. Zgłaszaj usterki do sklepu w ramach niezgodności z umową i
    przedstawiaj te rachunki od hydraulika. Umawiaj się z serwisantem i w
    ostatniej chwili odwołuj umówione wizyty. Nagrywaj rozmowy z
    serwisantami i sklepem. Na sam koniec wyślij do sklepu wypowiedzenie
    umowy kupna, powołując się na niedogodność napraw. Jeśli sklep nie
    będzie chciał uznać takiego wypowiedzenia to pozostaje tylko sąd.


    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1