  • Data: 2012-04-02 22:20:32
    Temat: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Apr 2012, witek wrote:

    > czy ktos w koncu moze mi wytłumaczyc jak można rozwiązać umowę kupna?

    Rozumiem że to prowokacja, więc z pewna taka niesmiałoscia (swiadom
    że pakujesz czytelników w rozważania o rozwiazaniu, wypowiedzeniu
    i odstapieniu) szukam konceptu na przykład ;)
    Szczególnie taki, w którym będzie widoczna różnica między rozwiazaniem
    a odstapieniem.
    Czy dobrze mi wychodzi, że w przypadku sprzedaży rozwiazanie będzie
    wykonalne tylko dla umowy *przyszłej* sprzedaży, czyli dostawy,
    "umowy przedwstępnej" i temu podobnych wynalazków?

    > chętnie bym się paru starych rzeczy pozbył :)

    :)
    Rozwiazanie chyba niekoniecznie może być jednostronne, szczególnie
    wobec częstego występowania słowa "strony" obok słowa "rozwiazanie",
    więc wielkiego optymizmu nie wyrażam, niezależnie od tego co
    mi wychodzi wyżej ;)

    pzdr, Gotfryd