eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. › Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Data: 2012-04-01 17:16:21
    Temat: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-04-01 14:52, MIX-NET pisze:
    > Użytkownik "Czeslawek"<c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >>> Tylko tyle ze 2 razy naprawiana. I koniec. Wymiana programatora w
    >>> odstepie
    >>> kilku dni.
    >> Pytanie jest takie czy wymienili programator na nowy czy na regenerowany.
    >> Mi w Lenovo T61 serwisanci podczas naprawy matrycy wsadzili matrycę
    >> regenerowaną, która wytrzymała 4 miesiące w tym 2 po upływie gwarancji.
    >> Tego, że matryca była regenerowana dopatrzyłem się podczas wymieniania w
    >> niej świetlówki.
    >
    > Nie mam zielonego pojecia. Tak czy siak nie pomoglo nawet na 2 dni.

    Uważam, że bez sądu się nie obejdzie. Kup od kogoś drugą chociażby
    używaną pralkę i zaznajom się z hydraulikiem, który będzie ci wystawiał
    "lewe" rachunki za zamianę podłączenia pralek, w przypadku awarii tej
    nowej. Zgłaszaj usterki do sklepu w ramach niezgodności z umową i
    przedstawiaj te rachunki od hydraulika. Umawiaj się z serwisantem i w
    ostatniej chwili odwołuj umówione wizyty. Nagrywaj rozmowy z
    serwisantami i sklepem. Na sam koniec wyślij do sklepu wypowiedzenie
    umowy kupna, powołując się na niedogodność napraw. Jeśli sklep nie
    będzie chciał uznać takiego wypowiedzenia to pozostaje tylko sąd.


    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1