  • Data: 2012-04-03 00:11:09
    Temat: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Apr 2012, MIX-NET wrote:

    > Nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Sklep dostal pismo, ze reklamuje towar
    > z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.

    Oczywiscie, masz prawo "z ustawy", nie do dyskusji.

    > Moje żądania to zwrot gotowki.

    Owszem.
    Pytaniem jest, na jakiej podstawie :)
    Ustawa okresla jasno: "nieodpłatna naprawa lub wymiana", przy czym
    na przeszkodzie wymianie może stanac "nadmierny koszt" po stronie
    sprzedawcy.
    Zwrot gotówki dopiero jak to pierwsze nie działa.

    > Gosc podbil papier, dostalem kopie i zaproponowal wezwanie serwisu, na co
    > przystalem, bo na moj chlopski leb ot tak sobie kasy nie wyplaca, tylko
    > serwisant najpierw musi stwierdzc, czy moje roszczenie jest zasadne. Myle
    > sie?

    Tak, IMO serwistant może przyjsc i naprawić, tak zwyczajnie.

    > 1. Serwisant nie przyjechal na umowiony przez sklep termin. Prawdopodobnie
    > beda probowali umowic sie na inny termin, jednak mi teraz nie bedzie
    > pasowac. Co bedzie dalej? Jaka odpowiedz da mi sklep nie wiedzac co
    > faktycznie dzieje sie ze sprzetem?

    "No przecież uznalismy reklamację, a kłopoty z dogadaniem się z serwisem
    co do terminu to pan stwarza".
    Bardzo proszę bez oburzenia, pytałes co może Ci odpowiedzieć sklep :)
    (może, bo równie dobrze może posłac Ci nowy egzemplarz z jakims bonusem,
    przyroda podobno zna takie przypadki, ale dla celów dydaktycznych
    wybieram jakies mniej korzystne wersje, żeby zawodu nie prowokować :))

    > 2. Co jezeli serwisanci beda na tyle bezczelni, ze powiedza ze po prostu
    > w poniedzialek nikogo nie zastali w domu. Jakie sklep ma ruchy w tym momencie?

    Formalnie starac się o ustalenie terminu naprawy.
    "Staralismy się niezwłocznie, ale nie wyszło".

    pzdr, Gotfryd