eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. › Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Data: 2012-04-03 10:48:02
    Temat: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1204022348380.2036@quad...

    > Owszem.
    > Pytaniem jest, na jakiej podstawie :)
    > Ustawa okresla jasno: "nieodpłatna naprawa lub wymiana", przy czym
    > na przeszkodzie wymianie może stanac "nadmierny koszt" po stronie
    > sprzedawcy.
    > Zwrot gotówki dopiero jak to pierwsze nie działa.

    Lub gdy wystepuje "duza uciazliwosc" dla konsumenta, a ta wystepuje juz od
    lutego.
    >
    >> Gosc podbil papier, dostalem kopie i zaproponowal wezwanie serwisu, na co
    >> przystalem, bo na moj chlopski leb ot tak sobie kasy nie wyplaca, tylko
    >> serwisant najpierw musi stwierdzc, czy moje roszczenie jest zasadne. Myle
    >> sie?

    > Tak, IMO serwistant może przyjsc i naprawić, tak zwyczajnie.

    No wlasnie. Moze przyjsc i naprawic, musze sie na to zgodzic czy moge zadac
    (jak nie pieniedzy), to chociaz wymiany na nowy egzemplarz? To jest wybor
    moj, czy sklepu?


    >> 1. Serwisant nie przyjechal na umowiony przez sklep termin.
    >> Prawdopodobnie
    >> beda probowali umowic sie na inny termin, jednak mi teraz nie bedzie
    >> pasowac. Co bedzie dalej? Jaka odpowiedz da mi sklep nie wiedzac co
    >> faktycznie dzieje sie ze sprzetem?

    > "No przecież uznalismy reklamację, a kłopoty z dogadaniem się z serwisem
    > co do terminu to pan stwarza".

    Ok umawiam sie na termin. Nie otwieram drzwi. Oni twierdza, ze byli, ja
    twierdze ze nie byli. Co dalej :)?

    A po drugie
    Sam fakt wyslania serwisanta = uznanie reklamacji?

    > Bardzo proszę bez oburzenia, pytałes co może Ci odpowiedzieć sklep :)
    > (może, bo równie dobrze może posłac Ci nowy egzemplarz z jakims bonusem,
    > przyroda podobno zna takie przypadki, ale dla celów dydaktycznych
    > wybieram jakies mniej korzystne wersje, żeby zawodu nie prowokować :))


    >> 2. Co jezeli serwisanci beda na tyle bezczelni, ze powiedza ze po prostu
    >> w poniedzialek nikogo nie zastali w domu. Jakie sklep ma ruchy w tym
    >> momencie?
    >
    > Formalnie starac się o ustalenie terminu naprawy.
    > "Staralismy się niezwłocznie, ale nie wyszło".

    I co dalej? Co moge dostac po 14 dniach w pismie od sklepu? Pralki nie
    widzieli na oczy.

    MIX-NET


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1