eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Przemolo" <p...@g...zmyla>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Date: Tue, 10 Jul 2007 22:47:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <f70r9q$aqg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f70pkp$39r$1@inews.gazeta.pl> <f70pqo$nuu$1@news.onet.pl>
    <f70qin$7fb$1@inews.gazeta.pl> <f70qv0$ri7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mirasoft-r.3s.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1184100474 11088 85.14.84.6 (10 Jul 2007 20:47:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jul 2007 20:47:54 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: przemolo
    X-Antivirus: avast! (VPS 000755-0, 2007-07-09), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:472396
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Zaraz tam niezgodny. Zepsuł się i tyle. Jak naprawisz to dalej będzie
    > spełniał swoje zadanie.

    Czy zepsuty nie równa się niezgodny z umową? w takim razie kiedy można
    dociekać naprawy/wymiany sprzętu z tytułu niezgodności z umową (kiedyś
    rękojmią)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1