  • Data: 2018-03-24 12:13:50
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Mar 2018 01:28:40 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > Wydaje mi się, że tam zaistniał syndrom wiary m.in. w moc dowodu z DNA.
    > Niby (ponoć) biegli wtedy informowali, że taki dowód to aż taki mocny
    > nie jest, ale tak do kupy, z tej perspektywy tygodnia++ to wyglada, że
    > ktoś nie doczytał, komuś się nie chiało.

    Taki dowod, czy w tym jednym przypadku ?
    DNA wydaje sie mocne, chyba jeszcze nikt nie kwestionowal
    (z wyjatkiem "hybryd", ale to w druga strone), wiec co tu zawiodlo ?

    > DNA, ślady zapachowe, ślad po ugryzieniu, to jednak są dość mocne dowody

    slady zapachowe wydaja mi sie bardzo slabe, bo pies nie powie czy jest
    pewny, czy mu sie tylko wydaje, a moze w ogole na innej podstawie
    wywachal ("sloik po ogorkach").

    Slad po ugryzieniu ... przy niewyraznym odcisku chyba wiele osob ma
    podobne szczeki. No ale nie wykluczyl.

    A na jakiej podstawie oskarzaja teraz tych kolejnych ?

    > (przyjmując rzetelność), tylko tych 12 świadków nie pasuje i to powinno
    > dać komuś impuls, aby nieco bardziej się w sprawę wgryźć. No chyba, że
    > ci świadkowie coś dziwnego odwineli.

    Trzeba by do akt dotrzec, co oni tam powiedzieli.
    Ale u nas czyba czesto sedzia woli uwierzyc psu.
    No coz - jak skazac "trzeba", a lepszych dowodow nie ma ... ale
    przeciez byly i lepsze.

    J.