  • Data: 2018-03-24 12:44:24
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2018 o 10:19, J.F. pisze:

    > Rzeczywisty, czy z jakiegos szemranego zrodla ?

    Z wiki. Źródłem jest gówniane źródło, bo TVN. Z tym, że to gówniane
    źródło sprawiło, że sprawa wogóle wypłynęła i co ważniejsze nikt z
    policji go nie kwestionował. A z pewnoscią by to zrobili gdyby kłamali.
    Przecież w raporcie albo jest napisane, że łączne działanie trzech
    przyczyn, albo nie. Więc jak nie, to z pewnością by to podnieśli.

    > albo np w sprawie Ewy Tylman.

    Albo wielu innych. A potem się okazuje, że raz za razem wychodzi, że
    policja wraz z prokuraturą tuszują sprawy, albo wrabiają niewinnych ludzi.

    > Ale moze rzeczywiscie dla ich dobra ? Dostana adwokata z urzedu, moga
    > odmowic zeznan, a po roku prokurator moze uznac, ze jednak nie ma
    > wystarczajacych dowodow, albo zaproponowac warunkowe umorzenie.
    > Albo sie zdac na sprawiedliwy sad.

    Oczywiście. Dlatego złośliwie tym policjantom żadnych zarzutów przez
    ponad rok nie postawił - świnia z niego:P

    Shrek.