  • Data: 2018-03-25 01:54:10
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-03-18 o 23:02, Shrek pisze:

    > NIe - nie ma sądu, bo sprawie borowików prokuratura ukręciła łeb
    > wcześniej. Szczegóły masz powyżej. Co jeszcze musialoby się stać, żebyś
    > przyznał, że to wygląda na krycie borowików przez prokuraturę?

    Ustalmy, o czym Ty myślisz. Ja pisałem o oskarżeniu kierującego
    Cinquecento.

    Rozumie, że Tobie chodzi o BOR-owików i przedstawienie im zarzutu.
    Przedawnienie, to wiele lat. Zmieni się władza, można do sprawy wrócić,
    jeśli faktycznie coś zakombinowali.

    > Tu masz dokładnie ten sam mechanizm. W wyniku działań prokuratury sąd
    > już sprawy spowodowania śmierci badać nie będze.

    Wiesz, rodzina może sama wnieść oskarżenie. Może w aktach jest coś, co
    zarzut uzasadnia. To, że ja tego nie widzę nie znaczy, że muzę mieć
    rację. Ba, jeśli prokuratura sie zreflektuje, to też może postawić zarzut.