  • Data: 2018-03-24 15:36:21
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tez tak przeczytalem, ale zazwyczaj to DNA uwaza sie za dokladne wrecz
    > absolutnie. Wiec czemu tu tak malo ?

    Może jakaś metoda uproszczona, bo w tamtych czasach badania DNA
    kosztowały niezłe pieniądze.

    > Ale skad wiesz ze nie tropi np po zapachu kiszonych ogorkow, jesli ten
    > sie najbardziej wyroznia ?

    No jakby tak było to by psów nie używano.

    > Brak innych wyraznych dowodow, a skazac przeciez trzeba :-(

    Jest świeży art. w Wyborczej. Są jeszcze zeznania tej baby co go po 2ch
    latach rozpoznała w TV. Sąd dał jej wiarę. Nie dał za to tym 12 osobom,
    bo po 2ch latach mogły nie pamiętać.

    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,23182682,
    tomasza-komende-wrobila-oszustka-ktorej-nikt-nie-spr
    awdzil.html

    "Tomasza Komendę, który niewinnie przesiedział 18 lat, pogrążyły
    zeznania Doroty P. "Wyborcza" dotarła do świadków i dokumentów
    wskazujących, że kobieta już wcześniej składała fałszywe oskarżenia.
    [..]
    Fakt, że składając zeznania przeciwko Komendzie, Dorota P. od dwóch lat
    nie mieszkała już koło jego babci, według sądu dodawało jej
    wiarygodności, bo ,,zapamiętała go tak, jak wyglądał w dniu morderstwa".

    Jednocześnie sąd podważył zeznania 12 osób, które dawały Tomaszowi
    Komendzie alibi. W ich wypadku sąd uznał, że od feralnego sylwestra
    minęło kilka lat i pamięć świadków mogła ulec zatarciu. W przypadku
    historii Doroty P. takich wątpliwości nie miał."

    Baba twierdziła, że Komenda brał od niej pieniądze aby pojechac na tę
    dyskotekę, i mówił, że jego dziewczyna ma na imię Małgosia.

    --
    Marcin