  • Data: 2018-03-25 00:56:55
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-03-18 o 16:08, Shrek pisze:

    > Ponieważ sam minister się w tej sprawie często wypowiadał, to zakładam,
    > że jakby mu formację pomawiali, to by już to ogarnął. Tak czy inaczej -
    > takie źródło mamy, nie mamy podstaw twierdzić, że było inaczej. Tym
    > bardziej, że brzmi legitnie.

    Błądzisz moim zdaniem. Popatrz. Ja spróbowałem sprzeciwić się Twojej
    tezie o bezprawności działania policjantów, to miesiąc mnie piłujesz. A
    taki minister? On nie jest policjantem. Ba, jak milcząco przyzna rację,
    to wielu wyborców uzna, że taki praworządny. Tak naprawdę wątpię, by
    minister sam osobiście się z opinią sądowo-lekarską zapoznawał. Być może
    ktoś z jego doradców mu zreferował. Poco miałby narażać się na zarzuty.
    Jakkolwiek by nie próbował do tego rzetelnie podchodzić, to zawsze się
    znajdzie oszołom, który to będzie podważał. Jak nic nie powie, to nie ma
    co podważać.

    > Tm niemmniej świnia z niego. Zarzuty stawia się dla dobra stawianym,
    > więc mógł kolegom pójść na rękę i postawić od ręki, a nie musieli ponad
    > rok czekać na błogosławieństwo;)
    >
    > BTW - ponoć nie można przesłuchiwać jako świadków kogoś, komu potem
    > stawiamy zarzuty (nie to żebym w to wierzył, ale tak spece twierdzą).
    > Czy to znaczy, że prok przez rok nie przesłuchał tych sześciu policjantów?

    Wcale bym się nie zdziwił.

    > Akurat sekcję to szybko w miarę robia bo to jest "sprawa nie cierpiąca
    > zwłoki";)

    Sekcję tak. Ale sekcja,to nie opinia. Normalnie po sekcji zwłok wydaje
    się, ciało rodzinie celem pochowania, ale badania nadal trwają. Pobiera
    się wycinki do badań. Podobno minimalny czas badań toksykologicznych, to
    miesiąc i wynika z przyjętych metod. Piszę podobno, bo się na tym nie
    znam. Potem jeszcze trzeba przeanalizować wyniki.