  • Data: 2018-03-25 01:42:50
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-03-18 o 02:28, Marcin Debowski pisze:

    > Wydaje mi się, że tam zaistniał syndrom wiary m.in. w moc dowodu z DNA.
    > Niby (ponoć) biegli wtedy informowali, że taki dowód to aż taki mocny
    > nie jest, ale tak do kupy, z tej perspektywy tygodnia++ to wyglada, że
    > ktoś nie doczytał, komuś się nie chiało.
    >
    > DNA, ślady zapachowe, ślad po ugryzieniu, to jednak są dość mocne dowody
    > (przyjmując rzetelność), tylko tych 12 świadków nie pasuje i to powinno
    > dać komuś impuls, aby nieco bardziej się w sprawę wgryźć. No chyba, że
    > ci świadkowie coś dziwnego odwineli.

    Błądzimy po omacku. 12 świadków pewnie było jego kolegami. Może ktoś
    założył, że umówili się, by dać mu alibi. Wiesz, ja materiałom prasowym
    z zasady nie wierzę. Jeśli kiedykolwiek prawdę napiszą, to gdy się
    pomylą. Faktem jest, że teraz sędzia się nad tym pochylił i faceta kazał
    wypuścić natychmiast. Tyle, że trochę miał lepiej, bo po pierwsze
    wiedział, że może być źle, a po drugie był już sprawca, a zatem wiele
    wskazywało na to, że jednak wcześniej popełniono błąd.

    Wiesz czemu f-szu SPAP, czy CBŚP moim zdaniem mają łatwiej przy
    realizacjach, niż zwykły patrol interwencyjny? Bo wiedz, że może być
    źle. Patrol dziennie załatwia kilka interwencji. Latami nic się nie
    dzieje. Wpadasz w rutynę i jeśli nagle się coś stanie, no to możesz się
    po prostu pogubić.

    Prokurator twierdzący, ze akt nie przeczytał - bez względu na powód tego
    - powinien w mojej ocenie honorowo popełnić seppuku. Sędzia? Był
    oskarżony. Były opinie. Odwoływanie przyznania się do winy pod pozorem
    bicia przez policjantów, to tak jest popularne, ze nikt w to nie wierzy.
    Może niesłusznie. Może Shrek ma rację?! :-) Kurcze, nie widziałem, by
    kogoś bito. Ba nie słyszałem o tym od nikogo wiarygodnego.