  • Data: 2007-12-18 22:33:06
    Temat: Re: Plomba na komputerze
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 18 grudzień 2007 22:54
    (autor Andy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fk9fig$u7e$1@news01.versatel.de>):

    > Widze, ze nie rozumiesz pewnych rzeczy. Laptop jest kompletnym produktem.
    > Komputer stacjonarny nie jest produktem, ktory sprzedany moze byc tylko w
    > jednej, koncowej i niezmienialnej postaci.

    Widze, ze nie rozumiesz pewnych rzeczy. Laptop niczym nie różni się od
    komputera czy telewizora. To, że w grupie, jak to mówi Worlin, kloniarzy,
    przyjęła się moda na grzebanie w środku, to inna bajka. Jako sprzedawca nie
    mam ochoty ryzykować kasą że ktoś se w środku dłubie i popali pół sprzętu.

    > Nawet kompletnie skonfigurowany
    > Barebone, nie posiadajacy zadnego wolnego slotu, dalej moze byc przez
    > uzytkownika rekonfigurowany. Dlatego plomba pozbawia mnie mozliwosci
    > pelnego uzytkowania nabytego przezemnie produktu. Samochodu z
    > zaplombowanym korkiem wlewu paliwa tez bys nie kupil, a bylo by duzo
    > chetnychm zeby tak sprzedawac. I tankowac bys musial tylko u sprzedawcy.

    Dokładanie części to nie tankowanie. Nie masz plomb na instalację
    oprogramowania. Już podawałem przykład z radiem w samochodzie. Jego również
    se nie dołożysz wot tak, tylko musisz to robić za grubą kasę w
    autoryzowanym serwisie. Tutaj nie musisz za grubą kasę, więc jest
    przyjemniej.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl