  • Data: 2007-12-18 22:36:31
    Temat: Re: Plomba na komputerze
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 18 grudzień 2007 22:30
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c...@z...router>):

    > Ale ja nie chcę kupować w częściach :)

    Chcesz. Chcesz dłubać, przekładać... W TV też grzebiesz? A w DVD? To też
    komputery.

    > Niektórych modeli w częściach nie
    > kupisz a czasami fajnie mieć coś zunifikowanego np. pod względem wyglądu i
    > dołożyć to czego nam brakuje.

    Trudno. Tak jak z autem i radiem. Chcesz dokładać, dokładaj w autoryzowanym
    serwisie. I tak wyjdzie cię taniej niż z radiem. Bo jak na starcie nie
    kupiłeś w debilnym miejscu to i późniejsza rozbudowa nie będzie tak droga
    jak rozbudowa o radio auta.

    > Plomba to może wpływać na ważność gwarancji,
    > ale nie np. na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową.

    Tej niezgodności to ja nie rozumiem ogólnie. Z tego co czytałem to ona
    mówi ,,możemy ci uznać reklamację, a jak nie uznamy to spierdalaj w
    podskokach''. Tak czy siak, jak naruszysz plomby i grzebałeś w sprzęcie to
    o jakiej niezgodności z umową mówimy? Grzebałeś, popaliłeś -- Twoja wina.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl